REKLAMA
Znaleziono 2167 wyników
W Warszawie otworzono polsko-amerykańskie Regionalne Centrum Szkoleniowe Czystych Technologii Energetycznychartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otworzono polsko-amerykańskie Regionalne Centrum Szkoleniowe Czystych Technologii Energetycznych
Szkolenie kadr i rozwój kompetencji niezbędnych do rozwoju sektora jądrowego oraz realizacji projektów jądrowych w Polsce – to główny cel polsko-amerykańskiej jednostki, której działalność oficjalnie zainaugurowano 3 kwietnia 2024 roku na Politechnice Warszawskiej.
Zagłębie elektromobilności w WSSE "INVEST-PARK"artykuł
Pokaż artykuł
Zagłębie elektromobilności w WSSE "INVEST-PARK"
Przemysł motoryzacyjny upatrzył sobie południowozachodnią Polskę, jako idealne miejsce dla swoich zakładów. Bliskość niemieckiej i czeskiej granicy, a także nagromadzenie technologii, kompetencji i wiedzy sprawia, że coraz więcej firm rozważa ten region pod swoje nowe inwestycje.
Kolejne inwestycje fotowoltaiczne Qair Polska artykuł
Pokaż artykuł
Kolejne inwestycje fotowoltaiczne Qair Polska
Qair Polska z kolejnymi inwestycjami OZE. Sześć projektów fotowoltaicznych, każdy o mocy 1 MWp, zlokalizowanych jest w województwie kujawsko-pomorskim, a jeden w województwie wielkopolskim.
Znany producent gier otworzy we Wrocławiu Centrum Badawczo-Rozwojoweartykuł
Pokaż artykuł
Znany producent gier otworzy we Wrocławiu Centrum Badawczo-Rozwojowe
Techland Sp. z o.o., jeden z największych w Polsce i Europie producent gier komputerowych, złożył ko...
[małopolskie] Rusza rozbudowa Węzła Rudno na A4 Katowice-Krakówartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Rusza rozbudowa Węzła Rudno na A4 Katowice-Kraków
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. przystępuje do rozbudowy Węzła Rudno znajdującego się w małopo...
Światowi specjaliści od "małego atomu" pomogą OSGE zbudować pierwsze SMR-y w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Światowi specjaliści od "małego atomu" pomogą OSGE zbudować pierwsze SMR-y w Polsce
Orlen Synthos Green Energy (OSGE), kanadyjskie firmy Aecon i AtkinsRéalis oraz koncern GE Hitachi będą ściśle współpracować w celu przyspieszenia programu budowy małych reaktorów modułowych (SMR) w Polsce w oparciu technologię BWRX-300. Pierwszy blok może być gotowy już na początku najbliższej dekady.
W Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [FILM + ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
Na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
Zabytkowy Hotel Royal w Krakowie przechodzi remont [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy Hotel Royal w Krakowie przechodzi remont [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Oddane inwestycje w regionach, wieżowiec w budowie, zmiany w zarządzie i kluczowe transakcje –  Ghelamco podsumowało 2023 rokartykuł
Pokaż artykuł
Oddane inwestycje w regionach, wieżowiec w budowie, zmiany w zarządzie i kluczowe transakcje – Ghelamco podsumowało 2023 rok
Dla Ghelamco, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, 2023 rok był niezwykle ważny i obfitował w wiele wyzwań i sukcesów. W ubiegłym roku deweloper oddał do użytku dwa budynki biurowe w regionach: KREO w Krakowie i Craft w Katowicach, a także kontynuował budowę ultranowoczesnych i przyjaznych środowisku biurowców The Bridge i VIBE w Warszawie. Ghelamco zakończyło rok jedną z największych transakcji na polskim rynku nieruchomości w 2023 roku – sprzedażą wieży hotelowej w kompleksie The Warsaw HUB, a także skomercjalizowaniem większości powierzchni biurowej w VIBE.
Dekarbonizacja budynków komercyjnych sposobem na uzyskanie rynkowej przewagiartykuł
Pokaż artykuł
Dekarbonizacja budynków komercyjnych sposobem na uzyskanie rynkowej przewagi
Obecnie budynki odpowiadają za ok. 36% całkowitej emisji CO2 do atmosfery. Według przepisów dekarbonizacyjnych Unii Europejskiej, do 2050 r. wszystkie istniejące obiekty muszą osiągnąć zeroemisyjność. Konieczne jest więc opracowanie strategii, dzięki której możliwe będzie zmniejszenie emisyjności CO2. Oprócz oczywistych korzyści dla środowiska, nowe przepisy niosą za sobą istotne zmiany dla sektora nieruchomości komercyjnych.
REKLAMA